MENIU

"Prieteni de-ai casei"....un concurs de milioane!

    Acum o luna de zile,rasfoind paginile culinare ale Facebook-ului,am descoperit o pagina si un concurs de milioane.Tema lunii era:"Supe si ciorbe desavarsite cu MAGGI Cub". Mi-am zis ca nu am ce pierde daca particip...Asa ca,am inceput sa trimit retete proprii de supe/ciorbe si retete testate din MAGGIpedia ,cum cerea regulamentul concursului.



   Zi de zi am fost mereu alaturi de prietenii mei de la Maggi Romania si iata ca.........am intrat in marea familie Maggi "Prieteni de-ai casei",fiind castigatoarea lunii Mai.
    


   Va recomand cu caldura sa participati la acest concurs culinar,care luna aceasta are ca tema:"Paste gatite cu Maggi Ideea Zilei" si un premiu pe masura.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...