MENIU

Aroma si culoare a la Veggie

   Mereu am visat la o bucatarie mare dotata cu toata aparatura si ustensilele de ultima generatie.Bucataria nu e mare....insa aparatura si ustensilele care le am ma multumesc si imi usureaza munca mereu.




   Acum ceva timp,am gasit pe un site o noua bijuterie super interesanta.Si cum nu am putut rezista mi-am achizitionat-o.Este un taietor Julienne sau Spiralizer.

 

   Pfiuuu,ce poate face acest taietor cu legumele,parca m-as lasa de carne si as deveni vegetariana.Sunt super incantata de el.
   De cate ori nu ati dat morcovul,telina,dovlecelul  prin razatoare accidentandu-va?Hei,bine,cu acest spiralizer nu aveti cum sa va accidentati!!Si.....veti avea o fidea vegetariana de toata frumusetea.
   Din fericire,un spiralizer va ajuta foarte mult in pregatirea unei cine fabuloase in doar cateva minute.Deja am gasit niste retete fenomenale care le voi incerca.














   Foarte apetisant!!Se pare ca am facut o achizitie buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...