MENIU

Nutribullet Romania-sanatate la pahar!

    Mereu ziceam ca eu nu am noroc la concursuri...eu nu castig niciodata!!
Uite ca se pare ca norocul a inceput sa fie de partea mea!
Nutribullet Romania a inceput din data de 16 Iunie 2015 un concurs super interesant.Tema: postarea de retete cu poze de smoothiuri delicioase de vara.


    Fiind sezonul legumelor si fructelor am trimis cateva retete delicioase.



    Norocul mi-a suras....am castigat un aparat Nutribullet.

 

   Nutribullet nu este un blender si nici un storcator de fructe.Este o mare descoperire in stiinta nutritiei care iti poate schimba viata.El are puterea sa extraga nutrientii altfel ascunsi in interiorul alimentelor pe care le mancam.Multe dintre elementele esentiale prezente in interiorul alimentelor nu pot fi accesate numai prin stoarcere,maruntire sau mestecare.Pentru a avea acces la o super nutritie,din interiorul semintelor,cojilor si tulpinilor,acestea trebuie sa fie complet zdrobite.Cand acestea sunt bine zdrobite,obtinem in mod semnificativ mai multi nutrienti decat atunci cand consumam exact aceleasi alimente,insa fara acest sistem de procesare.Cu Nutribullet iti poti prepara o bautura plina de nutrienti digerabili care deobicei sunt doar in tranzit in interiorul corpului fara a exercita vreo influenta.
    Nutribullet dispune de un motor puternic,cu actiune de rotatie pe verticala si orizontala,ce descompune si macina alimentele proaspete in totalitate,eliberand cei mai importanti nutrienti.Odata eliberate aceste substante nutritive:
  • previn imbatranirea;
  • activeaza metabolismul,organismul tau putand lupta impotriva durerilor,racelilor si gripelor;
  • au rol benefic asupra colesterolului si tensiunii arteriale;

  Cei interesati de achizitionarea unui aparat Nutribullet pot plasa comanda pe site-ul Delimano: http://www.delimano.ro/nutribullet/.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...