MENIU

Vacanta in stil Western Bucovina

"Nu-i nicaierea pe pamant,
Nici omenie mai frumoasa,
Nici ceruri nu-s,nici munti nu sunt,
Ca-n Bucovina mea de-acasa.
...............................................
Acest stravechi pamant de frati
Cu lacrimi l-a platit lumina
Oricate tari ai sa strabati
Nu-i nicaieri ca-n Bucovina."
                                                   Adrian Paunescu-"Cantec pentru Bucovina"

   Gata cu cratita!
   A venit vacanta,vacanta mult visata,vacanta care vara aceasta o voi petrece cu fetita mea Daria in Bucovina. Da...ati citit bine BU-CO-VI-NA.Plecam in Bucovina,acest "arhipelag manastiresc",in care traditiile populare romanesti inca isi mai pastreaza puritatea!






   Fiind din Orasul celor Sapte Coline,am vizitat destul de des minunatul tinut al Bucovinei,insa mereu ma face sa ma reintorc cu drag la el.
   BUCOVINA,taramul experientelor culinare,este renumita prin sarmalutele aburinde invelite cu felii de costita afumata,coapte in dovleac si drese cu un strop de smantana,pastravul afumat in cobza de cetina,tochitura facuta din carne frageda de purcel alaturi de branza iute la putina si mamaliguta calda.
   BUCOVINA imbina traditii culinare diverse(poloneze,rusesti,turcesti,germane si austriece) si este cunoascuta ca "patria smantanii".
   Cum le-as putea rezista tuturor acestor minunatii culinare?Doar e vacanta...si mancarea buna e placerea mea!

                        

   Vacanta aceasta mi-am propus sa-mi reincarc bateriile in natura,sa calc cu picioarele goale pe iarba,sa explorez latura creativa a Dariei ,sa ma las purtata de un sentiment de mult uitat....si anume relaxarea.
   Informandu-ma am aflat ca toate aceste activitati in formula " parinti-copii " cu activitati individuale,mi le-ar oferi Tabara Familia. Asa ca timp de o saptamana,voi intra in atmosfera traditiilor romanesti,voi descoperi dansul,spectacolele,muzica si teatrul,gatitul sanatos in aer liber,sportul si prietenia.


   Cu siguranta va fi o vacanta de neuitat,pentru ca am gasit tot ce am nevoie pentru mine si Daria.
   Ca sa ne simtim ca acasa,vom fi cazate la hotelul Best Western Bucovina ,un loc al traditiei si legendei, unde vom putea admira de la fereastra camerei,obcinile aplecate peste orizonturi si ne vom trezi in fiecare dimineata in mirosul de cetina.

Best Western Bucovina


   Acest minunat hotel de 4 stele se afla situat in orasul Gura Humorului,la 35 km de Suceava si la 5 km distanta de Manastirea Voronet.Best Western Bucovina pune la dispozitia oaspetilor sai 130 de camere cu o priveliste deosebita,noi alegand sa ne cazam intr-o camera matrimoniala superba.


   De data aceasta,ploaia nu are cum sa ne strice vacanta mult visata.Am luat in calcul totul!!
   In caz ca "daca ploaia va veni"....no problem....eu ma voi relaxa la noul centru de relaxare si energizare din zona  VitalitySpa aflat in incinta hotelului.

Jacuzzi
   Acest nou centru de relaxare dispune de doua camere de tratament in care se poate face masaj,ritualuri spa,electroterapie sau detoxifiere prin Aqua Detox,o zona termala,sauna si camera de hidroaromaterapie si o salina de suprafata.

Camera de masaj
Bazin
Vitality Spa este completat si de un minunat spatiu de joaca,in care Daria isi va putea petrece timpul jucandu-se,cat timp eu ma voi rasfata cu o procedura profesionala de detoxifiere a organismului sau cu o exfoliere corporala cu scrub-uri cu ingrediente naturale.

  

  
   Daca vom avea parte si de zile caniculare,vom merge si la o balaceala,ca sa nu zic ca nu am fost la mare.Cu toate ca nu dau pentru nimic in lume o vacanta petrecuta in Bucovina cu bucate alese,oameni cu suflet mare si locuri mirifice.
    In apropierea hotelului se afla Complexul Turistic "Arinis",care pune la dispozitie doua bazine exterioare:unul destinat adultilor si unul destinat copiilor.Hi,hi...si ca un pont aflat de pe blogatu.ro ,clientii hotelului Best Western Bucovina beneficiaza de discounturi substantiale la toate facilitatile de agrement din cadrul Parcului Arinis.

Complexul de Agrement Arinis
   Asadar,spalam cratitele,le punem in dulap,pregatim bagajele si via BUCOVINA!



PS:Voi revenii cu noi impresii si multe,multe fotografii.

"Dulce Bucovina,
Vesela gradina...
...Ah!Cine te vede
Chiar in Rai se crede."
                                           Vasile Alecsandri

      



   
   
   
   
 
                        




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...