MENIU

Cafeaua de dimineata cu blogul preferat se serveste!

"Toți bloggerii citesc bloguri și toți avem câțiva oameni pe care îi preferăm când vine vorba de scriitura pe blog, așa că ne-am gândit să facem recensământul blogurilor favorite, unde să invităm bloggerii din Blogal Initiative să ne spună care sunt blogurile pe care preferă să le citească, iar la sfârșit vom face un infografic cu toate datele strânse în această campanie."
   Da...este PROVOCAREA lansata de http://www.kooperativa.ro ,un blog cu o gasca de baieti "cu pasiuni diferite, cu experiențe diferite, cu viziuni diferite dar cu aceeași dorință, de a face împreună lucrurile să meargă".

   Si cum in fiecare dimineata imi servesc cafeaua in fata monitorului rasfoind printre blogurile preferate,am zis sa raspund si eu provocarii lansate.


      OK....si sa incepem prezentarea...
" Blogul Andei Stanciulescu : "Hai la bord" - un blog de iti vine sa pleci mereu in calatorii"
          Asa cum il descrie si Anda "blogul celor mai frumoase povești despre România" ,  reprezinta sursa mea de informare si inspiratie in planificarea unei calatorii in Romania.Cu ajutorul articolelor scrise de Anda iti poti planifica o excursie la mare sau la munte,fara sa ai surprize neplacute,alegand cea mai buna cazare sau restaurant.
Blogul lui Adi Hadean : "Retete fara secrete" -un blog culinar de iti lasa gura apa"
            Felicitari lui Adi Hadean care imbina foarte bine arta fotografica cu arta culinara si care este in unele zile inspiratia mea in alegerea meniului pentru familia mea.
Blogul lui Cabral Ibaka: http://www.cabral.ro/ -un blog in care zambesti fara sa vrei la fiecare 10 secunde."
             .....si le scrie baiatul asta de televiziune asa de bine,de uneori uit si de cafea!

 " Blogul lui Radu Dumitru: http://www.nwradu.ro/ -un blog demisec cu note fine de tehnologie."
     De vrei tutoriale,cugetari,experiente traite,analize...aici  e locul potrivit!
  " Blogul lui Andrei Girbea: http://www.giz.ro/ -blogul destinat dispozitivelor, tehnologiilor si aplicatiilor. "
                Mereu am fost pasionata de dispozitive si gadgeturi si mi-a placut sa fiu la zi cu materia in acest domeniu.Asa ca sunt mereu aproape de acest blog!


PS:
          "ORDINEA CELOR MENTIONATI MAI SUS ESTE PUR ALEATORIE!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...