MENIU

Febra pregatirilor....FROZEN PARTY!


   A mai trecut un an...
   Ca in fiecare an pe 14 Septembrie- sarbatorim!
   Anul acesta printesa mea Daria Patricia implineste 4 anisori!



   O noua petrecere!Goodbye Mickey Mouse,goodbye Princess Disney...WELCOME ELSA-FROZEN!


   Anul acesta am mai crescut si am mai scapat de "totul roz".De data aceasta avem un nou personaj care il indragim foarte mult: ELSA din FROZEN !




   Si cum in fiecare an mi-a placut sa ma ocup personal de petrecerea Dariei asa va fi si anul acesta.
   Surprizele petrecerii vor fi rochita si tortul.Ca si anul trecut am scapat usor cu rochita,pentru ca am facut comanda pe un site din strainatate.Am achizitionat-o la pretul de 11,99 $,super convenabil,deoarece la noi o astfel de rochita costa 150-250 Lei.





   Zilele acestea ne ocupam de confectionarea accesoriilor de petrecere.Nu le vom cumpara,ci le vom face noi cu manuta noastra...vom decupa,vom lipi...treaba multa!!Am gasit ceva material pe internet,asa ca le vom personaliza,le vom lista pe hartie carton/autocolanta si gata ...

Stegulete personalizate FROZEN
Toppers FROZEN pentru briose
Figurine pentru briose/cake pops




Etichete personalizate pentru sticlele de suc





















   Rochita avem,accesorii pentru petrecere avem,iar la lista cu invitati inca mai lucram,deoarece Daria doreste o petrecere numai cu fetite.
   Meniul este stabilit si el.Voi face un candy bar ce va contine:

  • briose cu afise decorate cu crema de mascarpone;
  • cake pops blue;
  • biscuiti Oreo glazurati Frozen;
  • Rafaello Blue;
  • biscuiti decorati cu pasta de zahar;
  • macarons blue cu crema de ciocolata alba;
  • Blue Velvet Cake;
   

   Va tinem la curent!

UPDATE:






La Multi Ani,printesa mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...