MENIU

Cu "Lenjerii de pat Outlet" culorile nu ies niciodata!


   Mereu cand am cumparat o lenjerie de pat am avut o problema.
   Ori nu se potrivesc dimensiunile,ori ies culorile dupa prima spalare,ori se calca foarte greu.
   Ei bine,acum ceva timp va spuneam ca am descoperit un site de lenjerii Lenjerii de pat Outlet care ofera diverse produse:lenjerii de pat,perne,pilote,halate de baie,etc.Mi-am comandat o lenjerie de pat in varianta 1+1(platesti una-primesti doua) ce are ca material folosit policoton (30%bumbac si alte fibre + 70% poliester).
   Pe site in dreptul produsului,reclama dadea bine ochiului:

www-lenjeriipat-outlet-ro/eshop/1-1-Lenjerii-BFS-1-1-Gratis/0/5/143-Lenjerie-de-pat-BFS-127


    Dupa 3 zile de la plasarea comenzii,deja curierul era la usa mea cu cele 2 lenjerii.


   Surpriza a fost foarte mare.Totul era impecabil.Frumos ambalat coletul,mare mi-a fost mirarea cand l-am desfacut si am descoperit 2 lenjerii superbe.La dimensiuni...exact ca in reclama de pe site....la material...exact ca in reclama de pe site!!

INAINTE DE SPALARE
   Ok....corespunde cu cele scrise si e intr-adevar superba!!Insa mai avea de trecut testul spalatului...
   Am fost sigura ca va pica acest test,deoarece orice lenjerie dupa primul spalat nu mai este ok.Si uite ca a trecut si acest test.Am spalat-o cu dero Ariel la capsula,la program economic 30 grade si nu am avut nici o problema.

DUPA SPALARE

   Deci,in sfarsit am gasit un site care nu minte si ofera produse de calitate clientilor sai.
   Va recomand cu mult drag: LENJERII DE PAT OUTLET .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...