MENIU

Natural si delicios cu branza tartinabila Tartino


   Am avut norocul sa fiu selectata in noua campanie de testare a branzei tartinabile Tartino de la Hochland ,campanie organizata de cei de la BUZZStore.
"   BUZZStore este o agentie de marketing participativ care functioneaza pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternica forta de influenta, recomandarea unui prieten!Viziunea lor este aceea de a aduce companiile mai aproapre de consumatori si de a crea un dialog direct cu acestia.
    Pe scurt, primesc spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata. Daca le plac (sau nu), isi exprima parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere."

   Dupa ce am completat formularul de participare,norocul mi-a suras si am fost aleasa in primii 300 de BUZZeri ce vor testa noua gama de branza tartinabila de la Hochland-TARTINO!
   Kitul de testare a continut:
  • 3 tuburi Hochland Tartino Natur 100 g, cu  forma de Spaghetti;
  • 3 tuburi Hochland Tartino Rosii 100 g, cu forma de Trifoi;
  • 3 tuburi Hochland Tartino Spanac 100 g, cu forma de Steluta;
  • 1 geanta termoizolanta pentru pastrarea alimentelor;
  • un ghid de BUZZ;
  • 6 brosuri Hochland Tartino;


   Branza tartinabila Tartino de la Hochland este disponibila in trei sortimente:NATUR,ROSII si SPANAC.Noile produse sunt realizate din ingrediente naturale si au fost create pentru a aduce o noua sursa de inspiratie in bucatarie.
   O noutate absoluta pentru categoria de branzeturi tartinabile o reprezinta ambalajul:un tub cu forme integrate(steluta,trifoi si spaghetti),ce modeleaza branza diferit in functie de fiecare sortiment.


   Mofturoasei mele Daria nu i-au placut niciodata branzeturile,insa se pare ca de data aceasta a fost "dragoste la prima vedere".Intrebata fiind ce este in gentuta,cand i-am spus ca niste tuburi cu branza,mi-a raspuns rapid ca vrea sa manance.Pfiu....mi-am zis...MINUNE!!


   Diminetile sunt acum o placere,deoarece abia asteapta sa facem un nou sandwich cu sunca,rosii,ou si sa-l decoram cu branza Tartino....


   Daca vreti sa intrati si voi in comunitatea BUZZStore,va puteti inscrie AICI , completand formularul de inscriere.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...