MENIU

Campania Batiste-sampon uscat de la BUZZStore



    BUZZStore a lansat o noua campanie "Bucura-te de par curat fara spalare!" si spre bucuria mea am fost selectata sa fac parte din echipa de testare a celei mai inovative solutii de frumusete pentru parul meu - Samponul uscat Batiste!

  " Samponul uscat Batiste este un produs sub forma de spray care reimprospateaza si revitalizeaza parul intre doua spalari, fara nici un pic de apa. Este de mare ajutor atat in cazul parului normal, care trebuie spalat o data pe saptamana cat si in cazul parului gras, care ar trebui spalat in fiecare zi sau la doua zile. Pe langa efectul sau de baza, de a elimina grasimea de pe par, acesta da si un plus de volum parului."

     Ziua cea mare a sosit repede si iata ca am intrat in posesia kit-ului de BUZZ Batiste ce contine:



  • 1 Sampon uscat Batiste Cherry pentru improspatarea parului chiar si dupa stat mai multe ore in fum de tigara;
  • 1 Sampon uscat Batiste XXL ideal pentru revitalizarea parului si o coafura rapida,datorita efectului de volum si usoara fixare;
  • 6 Mini Sampoane uscate Batiste XXL pentru prietenele mele;
  • 6 Brosuri informative si cupoane de discount pentru prietenele mele valabile in toata reteaua de farmacii Sensiblu;
  • 1 Set de accesorii petrecere,pentru Sarbatorile pline de voie buna;


   SA VINA CRACIUNUL,SA INCEAPA PETRECERILE,SA FOLOSESC SAMPONUL USCAT BATISTE!!!

   Alatura-te comunitatii BUZZStore si poti si tu testa, impreuna cu prietenii tai, GRATUIT, cele mai noi produse si servicii din orasul tau!
   Pentru inscriere intrati AICI .
 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...