MENIU

Samponul uscat Batiste Cherry-REVIEW


   Astazi nu am mai avut rabdare si am testat samponul uscat Batiste pe care l-am primit ca urmare a participarii mele la campania BUZZStore "Bucura-te de par curat fara spalare!".
   Cum fructele mele preferate sunt ciresele,aroma lor placuta aducandu-mi aminte de clipe minunate din copilarie,am ales sa testez Batiste Cherry-sampon uscat.



Modul de utilizare este foarte simplu:



1. Se agita flaconul. Se pulverizeaza la radacina parului de la aproximativ 30 cm.


2. Se lasa samponul sa actioneze timp de 30-60 sec, apoi se maseaza scalpul cu varful degetelor pana dispare majoritatea pudrei de pe par si scalp (cam 30 sec).



3. Se piaptana parul ,astfel se elimina pudra ramasa pe par, apoi se poate folosi placa, fixativul de par etc....

   "Samponul uscat Batiste, pe langa faptul ca reimprospateaza parul, confera de asemenea volum, astfel se poate folosi ca pe ca un produs de styling.
   Poti folosi samponul uscat si pe timpul noptii. Trebuie sa il aplici inainte de culcare, dar fara a te pieptana si masa samponul de pe scalp. In timpul somnului, samponul absoarbe excesul de sebum si datorita frecarii parului de perna, efectul prafului putin albicios dispare pana dimineata, si parul arata ca si proaspat-spalat.
   Parfumul fin pe care il contin sampoanele uscate Batiste ajuta la eliminarea mirosului de mancare dupa o zi petrecuta in bucatarie, a mirosului de tutun dupa o seara in discoteca etc.
   Sampoanele uscate Batiste nu deterioreaza parul, nu favorizeaza crearea matretii si nu au nici un efect negativ asupra texturii parului."
   Concluzia:
  • mirosul este senzational;
  • nu este nevoie sa se aplice o cantitate mare pentru a avea efect;
  • este foarte usor de aplicat;
  • ofera senzatia de par proaspat spalat;
  • ofera volum si forta parului fin;
   Sampoanele uscate Batiste se gasesc in ambalaje de  200 ml si pot fi achizitionate din farmaciile Sensiblu.


Daca nu ai participat la campania BUZZStore "Bucura-te de par curat fara spalare!",lasa un comentariu la sfarsitul articolului (spune-mi daca ai mai folosit sampon uscat pana acum si ce parere ai avut)pana pe data de 24.decembrie.2015 ora 21:00 si poti castiga unul din cele 2  mini-sampoane uscate Batiste XXL prin tragere la sorti.

UPDATE: 24.12.2015-ora 09:30

Lista cu participantii,tragerea la sorti si castigatorii o gasiti AICI.
Multa bafta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...