MENIU

Rochitele printesei Soft&Oils


   Fiecare fetita isi doreste sa fie printesa,iar fiecare mamica isi doreste ca fetita ei sa poarte cele mai frumoase rochite.
   Din garderoba Dariei nu au lipsit niciodata rochitele de printesa Disney,insa o mare grija pentru mine a fost si ingrijirea lor.
   Asa cum pentru un par mai sanatos am folosit mereu un balsam de par cu uleiuri esentiale,care sa-mi dea volum,sa-mi hidrateze suficient parul si sa nu se mai electrizeze la pieptanat,asa si pentru rochitele Dariei am cautat mereu un balsam care sa le ofere o ingrijire pretioasa.
   Mereu fiecare nou balsam care il incercam pe rochite nu imi oferea ce cautam...erau parfumate doar cat erau umede pe sarma si catifelate doar cu numele.
   

   Norocul a fost de partea mea cand am fost selectata in cadrul campaniei de testare BUZZStore a noului balsam de rufe Silan Soft&Oils creat de expertii Henkel pentru a oferi o experienta unica de ingrijire. 


   Balsamul de rufe Silan Soft&Oils Gold oferă o combinatie fascinanta care intrepatrunde mireasma florilor elegante cu notele lemnoase senzuale, mosc si o atingere delicata de vanilie.
   In urma utilizarii balsamului Silan Soft&Oils la rochitele de printesa ale Dariei am fost foarte multumita.Este exact ceea ce cautam de multa vreme.


   Cu doar un singur capac de balsam Silan Soft&Oils,rochitele au mirosit senzational nu doar cand le-am agatat afara,ci chiar si atunci cand s-au uscat.

           

   Datorita formulei cu uleiuri esentiale parfumate,unice si valoroase,rochitele sunt acum mai moi la atingere,se calca foarte usor si nu se mai electrizeaza.


Rezultat final fascinant:rochite moi si catifelate cu miros unic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...