MENIU

Asa...sa tot speli vase!


    Buzzaar, o companie internationala ce lanseaza proiecte ce constau în testarea produselor noi de către un număr mare de oameni activi si colectarea impresiilor si comentariilor acestora, am descoperit-o de curand. Produsele pot fi diferite: sampon, un nou tip de hrana pentru caini sau un umidificator inovator al aerului...
    Hei,bine....cand am devin eu agent aveau o campanie la detergentul de vase Fairy.Nimic mai simplu...dupa ce am completat chestionarul de participare,am fost contactata de o operatoare super draguta pentru a confirma participarea mea si in max 30 zile mi-a ajuns prin curier buzzkit-ul.


    Sunteti curiosi ce este in cutie???Ok,o sa va spun!Cutiuta cu surprize contine:
  • detergent de vase Fairy Lemon, 450 ml;
  • 25 mostre Fairy Lemon 35 ml ,25 pliante  si 25 de pungute pentru prietenii dragi;
  • un burete de vase;
  • o perie de vase;
  • o revista;


    Mi-a prins numai bine pachetul pentru ca aseara ajusesem o masa in familie si chiuveta imi era plina de vase!Asa ca l-am pus pe Fairy la treaba....



   Rezultatul a fost extraordinar...Cu doar cateva picaturi de Fairy puse pe burete, grasimea din vasul yena s-a topit rapid sub jetul de apa rece.Si da...APA RECE...pai la 40 de grade afara vreti sa spal vasele cu apa calda??
   Farfuriile,lingurile,furculitele,cutitele,toate incepeau sa straluceasca cand luau contact cu buretele inspumat cu Fairy.




    Concluzia:
              ...FAIRY isi merita toti banuti la cat este de eficient in spalarea vaselor pline de grasime,chiar si cu PA RECE ca gheata!

PS:Voi ati folosit pana acum detergentul de vase FAIRY?Daca nu,lasa un comentariu mai jos cu numele tau.
     Primele 10 comentarii primesc automat o monstra de detergent Fairy...


3 comentarii:

  1. am primit si eu kit-ul..e super bun detergentul de vase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc tot Fairy la spalat vase. Imi place ca are si diferite arome, deci pot sa alternez. Curata foarte bine, dar nu am facut niciodata testul cu picatura din reclama :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este intradevar un detergent super eficient care isi face treaba foarte rapid!!!

    RăspundețiȘtergere

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...