MENIU

Vase perfect curate,fara efort!


    Aceasta campanie imi prinde de minune!
    Va scriam acum cateva luni ca am castigat o masina de spalat vase Candy si ca inca suntem abia in faza de cunoastere.Programe,detergent,curatare,mirosuri neplacute,solutii anticalcar....Vreau sa-i ofer cei mai bun masinii mele!
    Aplicand la noua campanie Vase perfect curate, fără efort! organizata de prietenul meu fidel BUZZStore am fost selectata sa testez intreaga gama de detergenti de vase pentru masini automate Somat.
    Norocoasa ca de obicei...am fost selectata si in maxim 3 zile de la anuntarea testerilor am primit acasa pachetul cu noua generatie de detergenti Somat pentru Candy-ul meu.


    Pachetul de testare BUZZStore contine:
  • 1 x tablete SOMAT Gold, 22 buc;
  • 1 x Solutie pentru curatarea masinii de spalat vase Somat Machine Care 3X Action, 0.25 l;
  • 1 x Solutie de clatire Somat 3X Action pentru masina de spalat vase 1440gr;
  • 1 x Somat Odorizant masina spalat vase;
  • mostre si materiale informative aferente campaniei #buzsomat ;
  

     NOUL Detergent tablete Somat Gold cu 12 actiuni este solutia completa si inovativa pentru masina mea. Pe langa Sare și Solutie de clatire, Somat Gold contine functii pentru cresterea performantei, precum curatarea petelor dificile de ceai, agenti pentru protectia vaselor impotriva coroziunii sau stralucire de otel pentru tacamuri.




    
    Solutia de clătire Somat,utilizata impreuna cu detergentul creaza un film protector pe suprafata vaselor, prevenind formarea petelor de apa. In combinatie cu apa, creeaza un efect prin care aceasta se scurge neted pe vase, oferind stralucire vaselor, in special celor din sticla.




   Solutia de curatare Somat pentru masina de spalat vase actioneaza puternic impotriva grasimii si a murdariei depuse de-a lungul ciclurilor de spalare. Utilizata regulat, prelungeste durata de viata a masinii. Se poate folosi si pentru a curata si ingriji garniturile usii masinii de spalat vase.




   

   Odorizant pentru masina de spalat vase Somat Deo Pearls Lemon ofera o aroma proaspata de lamaie dupa fiecare ciclu de spalare, neutralizand mirosurile neplacute si durează pana la 60 de cicluri de spalare.






   Si cum abia m-am intors din concediu si am revenit la cratita...vase multe se facura!!!Deci a sosit momentul ca Somat si Candy-ul meu sa ma ajute la greu!


   Numai cuvinte de lauda la adresa Somat....
  "MIROS IREZISTIBIL DE LAMAIE.....
   CURATA PETELE CELE MAI DIFICILE....
   STRALUCIRE MAGNIFICA....
                        VASELE SCARTIE SI STRALUCESC DE CURATENIE!



4 comentarii:

  1. Super, ce curat a lasat paharul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate produsele sunt foarte bune si eficiente !

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar sunt foarte eficiente produsele si vasele raman curate si au un miros placut de citrice

    RăspundețiȘtergere
  4. Este minunat să ai vase impecabil de curate la bucătărie! Sporesc pofta de mâncare.

    RăspundețiȘtergere

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...