MENIU

Tinerete Low Cost


        În 2015, crema Cien antirid cu Q10 a primit recunoașterea "Les Victoires de la Beauté", in Franta. Cremele au fost testate și aprobate de către un juriu format exclusiv din consumatoare. Acestea au inclus crema în rutina lor zilnică și fără să știe despre ce brand era vorba s-au declarat mulțumite de calitatea sa.
      Cien este cea mai eficientă cremă antirid, în comparație cu alte 14 creme de marcă din categoria cremelor hidratante şi cremelor antirid. Cele 15 creme au fost testate pe un eșantion de 1021 de femei, care s-au supus testărilor timp de o lună.
     

    Ma bucur enorm ca datorita Campaniei "Impreuna protejam frumusetea romancelor" organizata de LIDL Romania si BUZZStore am avut ocazia sa testez aceste minunate creme antirid in varianta de zi si de noapte.
    Daca la multe din cremele folosite spuneam STOP la a doua utilizare datorita reactiilor alergice care mi le provocau,se pare ca de data aceasta tenul meu a fost perfect compatibil cu creme Cien.Foarte cremoase,cu un miros delicat, ambele mi-au fost de un real ajutor 24 din 24 ore.
    Crema antirid de zi cu Q10 de la Cien  s-a dovedit o excelenta baza pentru machiajul meu,hidratand si catifeland tenul meu pe toata perioada zilei.



      Crema antirid de noapte cu Q10 Cien la fel de delicata ca varianta de zi nu mi-a ingrasat fata,in fiecare dimineata  observand ca pielea mea este fara sebum,mai hidratata si mai luminoasa.



    Amintiți-vă în orice caz că orice cremă antirid, chiar și cea mai nobilă, are doar un efect limitat.Fiind un produs cosmetic și nu un tratament medical-estetic, efectul său se oprește la niveluri mai superficiale ale epidermei. Nu este așadar capabilă să acționeze și nici să reînnoiască imediat ”din interior” ca un adevărat filtru medical.
    Asa ca voi continua sa-i ofer tenului meu ce are nevoie:CIEN ANTI-WRINKLE Q10 varianta zi si noapte!

https://surprize.lidl.ro/cien

2 comentarii:

  1. produsele #cien nu numai ca au un pret accesibil dar au si o putere mare de a hidrata si mentine frumusetea !

    RăspundețiȘtergere

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...