1

2 octombrie 2016

Bunătăţi sănătoase şi cremoase

  Torturi cu ciocolată ,frişcă sau marţipan,prăjituri,brioşe,macarons , savarine , cakepops....dulciuri cât mai apetisante şi colorate!

    Pasiunea mea pentru dulciuri am descoperit-o într-o perioadă în care aveam o imensă nevoie de evadare de la monotonia şi stresul vieţii profesionale.Atunci am realizat faptul că în momentul cand intru în bucătărie şi încep să creez micile minunaţii dulci,orice problema dispare şi mă relaxez ca după o şedinţă la spa.
    Treptat însă nutriţia sănătoasă a devenit o preocupare importantă pentru mine şi am început ca la dulciurile mele să folosesc ingrediente cât mai bune.
    Cea mai simplă şi cea mai dulce cremă care o folosesc la crearea minunaţiilor mele dulci este buttercream-ul , o combinaţie de unt şi zahăr pudră.Cu toate că pare destul de simplu modul de preparare,de multe ori poţi da greş dacă nu ai ingredientele cele mai bune şi cele mai sănătoase.
    Pentru a obţine o bezea lucioasă şi catifelată,untul are un rol foarte important pentru o reuşită sigură . Aveam un stres până nu de mult timp cu aceasta cremă de unt,pentru că nu găseam untul perfect care să dea un gust divin dulciurilor mele şi să nu se taie la mixare.
   Hei bine,am răspuns provocării lansate de Kerrygold şi pot spune că de astăzi torturile,briosele si croissant-urile mele vor avea parte de cea mai delicioasă cremă de unt.
 

   Untul Kerrygold este făcut din lapte provenit de la vaci irlandeze , crescute liber, care pasc iarbă verde până la 11 luni pe an,deoarece graţie ploilor regulate, solul irlandez este irigat in mod natural .Mai mult decât atât, mulţumită betacarotenului- un pigment natural conţinut în iarba - untul Kerrygold are o culoare aurie frumoasă.


    Tartinabil si foarte cremos,untul Kerrygold se poate folosi la cremele prăjiturilor la doar 5 minute dupa ce l-ai scos din frigider.
    Cum să nu îţi placă Kerrygold???Este preferatul meu până şi la cafeaua "antiglonţ" de dimineaţă,atunci când adaug în cafeaua aburindă un cubuleţ de unt Kerrygold.


      Şi nu vă gândiţi că untul Kerrygold este delicios doar la prăjituri...Daria adoră morcovii caramelizaţi cu unt lângă o pulpiţa de pui sau supa cremă de mazăre care pentru o textură mai fină îi adaug o linguriţă de unt.




    Bunătăţi...multe bunătăţi....sănătoase şi cremoase care nu ar trebui să lipsească din meniul familiei,deoarece grăsimile sunt foarte importante pentru o dieta echilibrata,iar untul  folosit la prepararea lor  poate reduce riscul de a ne imbolnavi si ne poate ajuta sa pierdem in greutate.



    PS :Untul Kerrygold sarat/nesarat poate fi cumparat din magazinele Carrefour, Selgros si Auchan. Cheddar-ul alb/rosu feliat si untul cu usturoi si condimente se pot gasi in Mega Image, Carrefour si Selgros, iar cheddar-ul maturat/rosu se poate gasi si in Auchan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu