MENIU

Invitatie la o masa sanatoasa!


    Sambata seara...o seara in care ne-am gandit sa ne invitam prietenii la masa .O masa mai speciala deoarece BUZZStore si Gourmet de Strut, m-au selectat la o noua campanie de testare a carnii de strut : "Sanatatea nu a avut niciodata un gust atat de bun!".
    Cum saptamana acesta am primit coletul in conditii foarte bune tocmai de la Bucuresti,abia am asteptat weekend-ul pentru a trece la treaba!!
    Pachetul de testare BUZZStore contine 6 burgeri, 1 pachet steak (aproximativ 1 kg) si un pachet de goulash de strut pentru o reteta de 4 portii, voucher-e si materiale informative aferente CAMPANIEI.
    Recomandata celor care au nevoie de o masa usoara, cu un continut ridicat de proteine,carnea de strut este o carne cu conţinut scăzut de colagen ce o face foarte uşor digerabilă, iar valorile sale nutriţionale o recomandă pentru: diabetici, hipertensivi, anemici, copii, femei însarcinate, dar şi celor care doresc să piardă în greutate.
    La o prima vedere, carnea de strut seamana cu cea de vita, avand culoarea rosie, textura si gust apropiat de cel al carnii de vita.



     Considerata la noi in tara o delicatesa,datorita mai ales pretului ridicat (1 kg de organe de strut poate ajunge la 40 de lei, in timp ce 1 kg de carne pentru friptura poate ajunge la 125 de lei) la asemenea carnita ii trebuie niste retete mai speciale.
     La asa delicatesa trebuie si niste retete pe masura...asa ca am ales sa testez carne de strut in 3 retete delicioase care sper sa fie pe placul invitatilor mei.







REZULTATUL:

   Woooooooowwwwww...invitatii mei,sceptici la inceput,cand au vazut carnea rosie la mijloc s-au indragostit rapid de delicatesele preparate cu mult drag.
   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...