1

30 aprilie 2017

Descopera inovatia Vegeta cu condimentele lichide pentru gratare delicioase!


     De la traditionalele mancaruri de peste la somptuoasele fripturi de porc, amintirea meselor festive incarcate ne incalzeste mereu sufletul... si stomacul.
     Fie că ești un adevărat maestru al gatitului sau pur si simplu vrei să iți surprinzi prietenii cu gusturi noi, Vegeta Romania iti ofera șansa de a avea un aliat de nădejde atunci când pregătești carnea.Astfel de curand,Vegata Romania mi-a oferit sansa de a testa noile condimente lichide pentru marinat carnea.
     Vegeta Grill Condimente lichide pentru Marinare confera suculenta fiecarei bucati de carne in drumul ei catre gratar si nu numai . Nu contin potentiatori de gust,iar toate ingredientele sunt naturale si puternice.


     Un plic de marinada de 75g este suficient pentru 500g carne si modul de uitilizare este foarte simplu:se agita bine plicul inainte de deschidere, apoi se toarna marinada peste carne sau peste.


     Indiferent ca frigeti ceafa de porc pe gratar sau faceti costite, copanele de pui sau gulas, e destul sa le marinati in prealabil, timp de 30 de minute in Vegeta Condiment lichid Universal pentru Marinare. 
     Rezultatul va fi un gust unic, recognoscibil. 



    Fara potentiatori de arome sau arome artificiale, doar cu gust natural puternic, aceasta marinada va completa excelent gustul carnii sau al pestelui. Mirosul de usturoi va da o aroma speciala oricarei mancaruri de pe gratar, iar cei dornici de experimente vor gasi cu siguranta multe alte utilizari pentru aceasta marinada.



    Vegeta Grill Condiment lichid cu Bere pentru Marinare confera suculenta fiecarei bucati de carne in drumul ei catre gratar. Nu exista potentiatori de gust; toate ingredientele sunt naturale si puternice. Dar sa nu ne rezumam la gratar. Lasati Vegeta Grill Condiment lichid cu Bere pentru Marinare sa va inspire la gulas, carne fiarta sau mancaruri cu legume.



    Vegeta Grill Condiment lichid Barbeque pentru Marinare are mai multi asi in maneca: ardei gras macinat si afumat, usturoi uscat si ceapa. A se combina cu preparatele traditionale la gratar, in special cu carnea.




    Vegeta Grill Condiment lichid Picant pentru Marinare contine doar ingrediente atent selectionate. Ardei iute, coriandru, ghimbir, ceapa uscata, usturoi uscat, telina uscata, ardei gras, boia dulce, piper negru si foi de dafin. Ce echipa!
     Rezultatul final din farfurie va avea un gust picant fantastic.



PS:
       Dragi prieteni,voi ati testat noile condimente lichide pentru marinare de la Vegeta?Care este preferatul vostru???Al meu,dupa ce le-am incercat pe toate,ramane Vegeta Grill-Condiment lichid cu BERE pentru marinare !!!

3 comentarii:

  1. M-am convins de acest lucru, caci si eu le testez! Ingredientele sunt foarte bune, atent selectionate, Mie imi place varianta cu usturoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bunatati ai pregatit! Si eu le-am folosit, imi plac la nebunie! Preferatul meu este cel cu barbeque! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune si folositoare condimentele pentru marinare Vegeta!Mie imi place cel universal!

    RăspundețiȘtergere