MENIU

MACA-antidotul imbatranirii

    E vara si un smoothie merge perfect la micul dejun. Iti ofera energia necesara unei zile pline de zambete şi creativitate.

     Imi place ca in fiecare dimineata sa imi prepar cate un smoothie sanatos,iar de curand cautand noutati in materie de smoothie,am descoperit un nou super-aliment....PUDRA DE MACA.
    Maca este o leguma radacinoasa care creste la altitudini inalte din Ande. Multi experti in domeniul sanatatii considera ca alimentele care cresc in conditii climatice dure ofera beneficii suplimentare pentru sanatate datorita rezistentei lor și capacitatii de a se adapta conditiilor de crestere dificile.       
   Cu o mulțime de fitonutrienti, antioxidanti, proteine, vitamine și minerale (calciu, potasiu și fier), maca este un preparat genial pentru sanatate. Stimuleaza imunitatea, energizeaza organismul, combate stresul si este geniala pentru revitalizarea sistemului suprarenale. Maca este, de asemenea, printre cele mai bune suplimente de antrenament, ajutand la metabolizarea macronutrientilor, iar compușii ca steroizi cresc rezistenta și recuperarea ajutorului prin promovarea regenerării tesutului muscular.

     Cand vine vorba de suplimente si remedii naturiste,detergenti si balsamuri BIO,produse BIO/ECO si Vegane incerc sa-mi achizitionez cele de cea mai buna calitate si pentru asta apelez la magazinul online VEGIS .
    Astfel mi-am propus de mult timp sa incerc un smoothie foarte sanatos si anume:SMOOTHIE ANTI-AGING si pentru acesta aveam nevoie de PUDRA DE MACA si APA DE COCOS,produse care le-am achizitionat imediat de la magazinul online.
    Reteta acestui smoothie este foarte simpla.Avem nevoie de:

INGREDIENTE:
  • 330 ml Apa de Cocos Ecologica/BIO;
  • 1 banana congelata;
  • 1 lingurita unt de migdale;
  • 1 lingurita extract de vanilie;
  • 1 lingurita pudra de maca;
  • 1 lingurita de lamaie;
MOD DE PREPARARE:
     
    Se pun toate ingredientele in blender si se mixeaza 2-3 minute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Argyle Creme Template © by beKreaTief | Copyright © Daniela la cratita...